Office equipment

Leasing av printer og kontorutstyr

Vi er her for å hjelpe arbeidsplasser med leasing av kontorutstyr

Vår måte å jobbe på har gjennomgått en betydelig forandring de siste årene. Organisasjoner streber etter å finne den rette balansen mellom hybridløsninger, hjemmekontor og kontorbaserte arbeidsplasser for å optimalisere arbeidshverdagen for sine ansatte og samtidig gi kundene ekstraordinær kundeservice. Sentralt i denne utviklingen er god informasjonflyt, enten elektronisk eller i printformat. Tidlig tilgang til informasjon er avgjørende for bedriftens evne til å opprettholde effektive arbeidsprosesser. ​

Hos BNP Paribas Leasing Solutions har vi lang erfaring innen leasing av utstyr som skannere og printere. Vi har opparbeidet oss betydelig kunnskap og ekspertise innen denne sektoren, spesielt etter fremveksten av skybasert printing og digitale dokumenthåndteringsløsninger. Ved å samarbeide tett med produsenter av kontorutstyr og deres forhandlernettverk, gjør vi det mulig for kundene å få tilgang til de beste og mest egnede arbeidsplassløsningene for sine virksomheter.

Ta din salgsstrategi til neste nivå

Produsenter og forhandlere
Ta kontakt med våre eksperter i dag for å få hjelp til å gjøre dine produkter enklere å selge med våre fleksible og bruksbaserte finansieringsløsninger.

Bedrifter
Oppgrader utstyrs- og maskinparken din på en smart måte. Slå av en prat med en av våre dyktige leasingeksperter og få gode råd om hvordan vi kan gjøre produktene og tjenestene dine mer tilgjengelige med våre skreddersydde og innovative finansieringsløsninger.

Eksempler på kontorutstyret vi vanligvis finansierer:

Printere

Utskrift og enhetsadministrasjon

Skanning og datafangst

Dokument- og prosesshåndtering

Skybasert print infrastruktur

Fordeler med leasing av printere og kontorutstyr

Vi fokuserer på å tilby tilpassede finansieringsløsninger til din bedrift for å bidra til at virksomheten din oppnår økt vekst, redusert risiko og optimalisert kontantstrøm.

Produsenter

Vi samarbeider med produsenter av print-, skanner- og dokumenthåndteringsløsninger for å tilby skreddersydde finansieringsløsninger til forretningskunder. Ved å erkjenne at bedriftsskala løsninger kan være dyrt og økonomisk krevende er vårt hovedfokus å hjelpe deg med å overvinne kundens budsjettbegrensninger. Dette gir deg muligheten til å levere den beste løsningen tilpasset kundens forretningsbehov, uten å kompromisse på kvaliteten. Denne tilnærmingen er ikke bare med på å bygge en tilfredsstillende og lojal kundebase, men hjelper deg også med å posisjonere deg som en strategisk partner for dine kunder.

Vår digitale partnerportal er utformet for å effektivisere hele leasingsøknadsprosessen. Med automatiserte kredittvurderinger og integrerte e-signaturløsninger sikrer disse verktøyene en sømløs og effektiv prosess for salgsteamet og kundene dine.

Forhandlere

Vi forstår at kontorutstyrssektoren har gjennomgått betydelige endringer. Med økningen av hybrid-, fjern- og arbeid fra hjemmekontor, har noen teknologier blitt mindre viktig, mens skybaserte løsninger for printing og skanning, samt smart dokumenthåndtering nå er avgjørende for mange bedrifter. Vi vet også at kundene dine foretrekker bærekraftige teknologier.

I dette miljøet som er i stadig endring er vi her for å hjelpe distributører av kontorutstyr. Våre leasingløsninger og vår markedskompetanse kan hjelpe deg med å navigere bedre under disse endringene. Uansett om du trenger å rekondisjonere enheter for et offentlig anbud eller ønsker å implementere en skalerbar utskrifts- og dokumentløsning for en ekspanderende virksomhet, stol på at BNP Paribas Leasing Solutions hjelper deg og dine kunder med å lykkes.

Løsninger og fordeler for partnere

Løsninger og fordeler for kunder

Produsenter og leverandører

Vi vil hjelpe deg med å ta salget ditt til nye høyder, forbedre kundetilfredsheten og støtte dine bærekraftsmål.

Bedrifter

Ta kontakt med våre eksperter i dag for å få gode råd og innføring i våre fleksible finansieringsløsninger.