Vi er her for å hjelpe arbeidsplasser med leasing av kontorutstyr
Vår måte å jobbe på har gjennomgått en betydelig forandring de siste årene. Organisasjoner streber etter å finne den rette balansen mellom hybridløsninger, hjemmekontor og kontorbaserte arbeidsplasser for å optimalisere arbeidshverdagen for sine ansatte og samtidig gi kundene ekstraordinær kundeservice. Sentralt i denne utviklingen er god informasjonflyt, enten elektronisk eller i printformat. Tidlig tilgang til informasjon er avgjørende for bedriftens evne til å opprettholde effektive arbeidsprosesser.
Hos BNP Paribas Leasing Solutions har vi lang erfaring innen leasing av utstyr som skannere og printere. Vi har opparbeidet oss betydelig kunnskap og ekspertise innen denne sektoren, spesielt etter fremveksten av skybasert printing og digitale dokumenthåndteringsløsninger. Ved å samarbeide tett med produsenter av kontorutstyr og deres forhandlernettverk, gjør vi det mulig for kundene å få tilgang til de beste og mest egnede arbeidsplassløsningene for sine virksomheter.
Ta din salgsstrategi til neste nivå
Produsenter og forhandlere
Ta kontakt med våre eksperter i dag for å få hjelp til å gjøre dine produkter enklere å selge med våre fleksible og bruksbaserte finansieringsløsninger.
Bedrifter
Oppgrader utstyrs- og maskinparken din på en smart måte. Slå av en prat med en av våre dyktige leasingeksperter og få gode råd om hvordan vi kan gjøre produktene og tjenestene dine mer tilgjengelige med våre skreddersydde og innovative finansieringsløsninger.