Øk ditt potensiale for vekst
Vi vil hjelpe deg med å ta salget ditt til nye høyder, forbedre kundetilfredsheten og støtte dine bærekraftsmål.
I BNP Paribas Leasing Solutions streber vi etter å gi våre kunder den beste servicen. Hvis du av en eller annen grunn ikke er helt fornøyd med våre tjenester, produkter eller ansatte, så ønsker vi at du sender en melding til oss om dette. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og vil gjøre alt vi kan for å behandle klagen din på en god og rettferdig måte.
Hvem skal du kontakte:
Din kundeservicekontakt, salgsrepresentant eller din vanlige kontaktperson i BNP Paribas Leasing Solutions.
Hvis du ikke er fornøyd med svaret, vennligst kontakt vår klagebehandlingsavdeling:
Per post:
BNP Paribas Leasing Solutions AS – Enhet for klagehåndtering
Støperigata 2
PB Sentrum 106
0102 Oslo
Hvordan er prosessen?
Når vi mottar klagen din, vil den bli håndtert med største forsiktighet. Vi vil sende deg en bekreftelse på at vi har mottatt klagen din innen 3 virkedager etter mottak og vil undersøke dine bekymringer. Vi vil sikte på å gi deg et skriftlig svar på våre funn så snart som mulig og senest 2 måneder fra datoen for mottak av klagen, avhengig av kravets art.
Når vi har vurdert klagen din og funnet den best mulige løsningen, vil vi ta kontakt med deg for å bli enige om neste steg for å sikre et godt samarbeid videre.